Polveri di boru amorfu: Novi sviluppi in preparazione, applicazione è vantaghji

Introduzione à u polu di boru amorfu

U polveru di boru amorfu hè un tipu di materiale cù forma di cristallu irregulare cumpostu di elementu di boru.Comparatu cù u boru cristallino tradiziunale, u polveru di boru amorfu hà una attività chimica più alta è una applicazione più larga.A preparazione è l'applicazione di u polu di boru amorfu hè una direzzione di ricerca impurtante in u campu di a chimica è a scienza di i materiali in l'ultimi anni.

Metudu di preparazione di polveru di boru amorfu

U polu di boru amorfu hè preparatu da a deposizione chimica di vapore (CVD), sputtering, laser pulse, plasma è altri prucessi speciali.Questi metudi anu da esse realizatu sottu à alta temperatura è pressione, è i paràmetri di reazione anu da esse precisamente cuntrullati per ottene un polveru di boru amorfu assai attivu.

Frà elli, a deposizione chimica di vapore è a sputtering sò i metudi di preparazione più cumunimenti utilizati.In questi prucessi, e fonti di boru (cum'è triclorur di boru, tetrachlorur di silicium, etc.) è u gasu di l'idrogenu reagiscenu à temperature elevate per pruduce un polveru di boru amorfu.A dimensione di particella, a morfologia è l'attività chimica di a polvera di boru amorfu pò esse cuntrullata da u cuntrollu precisu di a temperatura di reazzione, a pressione è u flussu.

Applicazioni di polvera di boru amorfu

Per via di a so struttura speciale è di l'attività chimica, u polveru di boru amorfu hà una larga prospettiva d'applicazione in parechji campi.Eccu alcuni duminii principali di l'applicazione:

1. Catalyseur à alta temperatura:A polvera di boru amorfu hà una alta energia di superficia è attività chimica, è pò esse usata cum'è catalizzatore d'alta temperatura per parechje reazzioni chimichi, cum'è a sintesi di l'ammonia è u cracking d'idrocarburi.

2. Aerospaziale:U pesu ligeru, l'alta resistenza è a bona stabilità termica di u polveru di boru amorfu facenu avè un valore potenziale d'applicazione in u campu aerospaziale.Per esempiu, si pò ièssiri usatu a fabricà materiali cumposti high-prestazzioni è cumpunenti resistenti à alta temperatura.

3. Apparecchi ilittronica:L'eccellente conductività termale è l'insulazione elettrica di u polveru di boru amorfu facenu largamente utilizatu in u campu di i dispositi elettronici.Pò esse usatu cum'è materiale d'interfaccia termale è materiale insulating in microelettronica è dispositivi optoelettronici.

Vantaghji di u polu di boru amorfu

1. Moltu attivu:U polveru di boru amorfu hà una alta energia di superficia è attività chimica, è pò reagisce cù una varietà di elementi è cumposti à temperature è pressioni più bassu, chì face chì hà proprietà eccellenti in catalizzatori è reazzione sintetica.

2. Alta stabilità chimica:U polveru di boru amorfu pò ancu mantene a so stabilità chimica in cundizioni d'alta temperatura è pressione, chì face chì pò esse usatu in cundizioni ambientali duri.

3. Bona conductività termale è insulazione elettrica:A conductività termale è l'insulazione elettrica di u polu di boru amorfu facenu una scelta ideale in a fabricazione di i dispositi elettronici.Pò trasferisce in modu efficace u calore è prevene u cortu circuitu attuale, migliurà cusì u rendiment è a stabilità di i dispositi elettronici.

4. Easy à prucessu:U polveru di boru amorfu hè faciule da esse processatu meccanicamente è mudificatu chimicamente, è pò esse trasfurmatu in diverse forme è dimensioni attraversu diversi prucessi di prucessu per risponde à i bisogni di diversi campi d'applicazione.

5. Rinnovabile:E materie prime utilizzate in u prucessu di pruduzzione di u polveru di boru amorfu sò abbundanti è rinnuvevuli, chì face u so costu di produzzione relativamente bassu, è ancu risponde à i bisogni di u sviluppu sustinibili.

In riassuntu, u polveru di boru amorfu hà una larga prospettiva di applicazione in catalizzatori, aerospaziali, apparecchi elettronici è altri campi per via di a so struttura unica è di un rendimentu eccellente.Cù a ricerca approfondita nantu à u prucessu di preparazione è l'applicazione di u polveru di boru amorfu, avemu ragiuni per crede chì hà da ghjucà un rolu sempre più impurtante in u futuru campu di a scienza è a tecnulugia.

Chengdu Huarui Industrial Co., Ltd.

Email: sales.sup1@cdhrmetal.com 

Telefono: +86-28-86799441


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2023