Tetrossidu di cobalto: proprietà fisicochimiche, applicazioni è prospettive di u mercatu

Panoramica di u tetrossidu di cobalt

U triossidu di cobalt (Co3O4) hè un compostu cù proprietà fisiche è chimiche eccellenti.Hè un solidu neru, insoluble in acqua è stabile à l'aria è l'umidità.Per via di e so proprietà magnetiche elevate, alta attività chimica è altu rendiment elettrochimicu, u tetrossidu di cobalt hè statu largamente utilizatu in energia, elettronica, catalizzatori è altri campi.

Proprietà fisiche è chimiche di triossidu di cobalt

U tetrossidu di cobalt hà proprietà fisiche eccellenti.Hè un solidu neru, insoluble in acqua è stabile à l'aria è l'umidità à a temperatura di l'ambienti.A so densità hè 5.12g/cm3, è i cristalli sò ossidi tetragonali.U magnetismu hè una caratteristica impurtante di u tetrossidu di cobalt, chì hà altu magnetismu è pò esse usatu in materiali magnetichi è altri campi.

In quantu à e proprietà chimiche, u tetrossidu di cobalt hà una alta attività chimica.Pò esse ridutta à u metale di cobalt o oxidatu à u diossidu di cobalt.Inoltre, u tetrossidu di cobalt si decompone in cundizioni d'alta temperatura è di luce.

Metudu di pruduzzione è sintesi di triossidu di cobalt

Ci sò parechji metudi di pruduzzione di tetrossidu di cobalt, i metudi principali includenu sintesi di fase solida, sintesi di fase liquida è sintesi di fase di gas.Frà elli, u metudu di sintesi di fase solida hè u metudu più cumunimenti utilizatu.Hè fattu di metallu di cobalt o idrossidu di cobalt cum'è materie prime, è hè brusgiatu in l'ossigenu à alta temperatura per ottene tetrossidu di cobalt.

Principali campi di applicazione di tetrossidu di cobalt

Per via di e so proprietà fisiche è chimiche speciali, u tetrossidu di cobalt hè statu largamente utilizatu in parechji campi.À mezu à elli, u campu di applicazione più impurtante hè u campu di catalyseur.Cobalt tetroxide pò ièssiri usatu comu nu catalizadori di una varietà di riazzioni, comu riazzioni cyclopropanation, reazzione oxidation, reazzione alkylation, etc. In più, tetroxide cobalt pò ancu esse usatu in materiali batterie, materiali magnetichi, dispusitivi ilittronica è altri campi.

Chengdu Huarui Industrial Co., Ltd.

Email: sales.sup1@cdhrmetal.com 

Telefono: +86-28-86799441


Tempu di post: 13-oct-2023