Polvere Inconel 625 in lega d'alta prestazione

intro

L'Inconel 625 hè un alliatu rinforzatu di solu suluzione solida Ni-Cr-Mo-Nb chì hè largamente utilizatu in parechje applicazioni esigenti per via di a so eccellente resistenza à a corrosione, u creep à alta temperatura è e proprietà di trazione.L'Inconel 625 in forma di polvere mostra proprietà fisiche è meccaniche superiori per via di a so cumpusizioni uniformi è struttura.

Caratteristiche di Inconel 625

1. Resistenza à a corrosione: Inconel 625 hà una bona resistenza à a curruzzione di pitting, a curruzzione di crevice è a cracking di u stress.

2. Prestazione di creep d'alta temperatura: Inconel 625 pò mantene una bona prestazione di creep à alte temperature, facendu un materiale ideale per l'equipaggiu d'alta temperatura.

3. Pruprietà di Tensile: Inconel 625 hà proprietà di tensile eccellenti à a temperatura di l'ambienti à a temperatura alta, chì furnisce pussibulità per diverse applicazioni di forza.

4. Prestazione di fatigue: mostra un rendimentu di fatigue eccellente sottu a carica ciclica è hè adattatu per ambienti cù una carica ciclica alta.

Aree d'applicazione di Inconel 625

1. Industria di u petroliu è di u gasu: per a fabricazione di l'equipaggiu di u fondu, i pipelines è i tanki di almacenamento.

2. Industria chimica: Adupratu per fabricà l'equipaggiu chimicu, valvule è pompe.

3. Industria di l'energia: Per a fabricazione di l'equipaggiu d'alta temperatura, cum'è e caldaie è i reattori nucleari.

4. Industria aerospaziale: usata per fabricà cumpunenti di mutori aerospaziale è cumpunenti strutturali aerospaziali.

Metudu di pruduzzione di Inconel 625

Inconel 625 in polvere hè generalmente pruduciutu da a fusione di u fornu à arcu elettricu è l'atomizazione di gas.A fusione di u fornu à l'arcu assicura a purità di a lega, è a lege di atomizazione di gas assicura l'uniformità è a sfericità di u polu.In u prucessu di produzzione, un strettu cuntrollu di qualità assicura a stabilità è a coherenza di u pruduttu.

Cum'è una sorta di materiale di lega d'alta prestazione, u polveru Inconel 625 hè largamente utilizatu in parechji campi per via di a so eccellente resistenza à a corrosione, scorrimentu à alta temperatura, proprietà di tensione è proprietà di fatigue.

Chengdu Huarui Industrial Co., Ltd.

Email: sales.sup1@cdhrmetal.com 

Telefono: +86-28-86799441


Tempu di post: 13-oct-2023