Polvere di lega di nichel-cromu: Prestazione eccellente è larga gamma di applicazioni

Introduzione di polvere di lega di nichel-cromu

U polveru di lega di nichel-cromu hè un polveru di lega cumpostu di elementi di nichel è cromu.Trà i materiali in polvere di lega, a lega di nichcr hè un materiale funziunale impurtante cù alta resistenza, alta permeabilità è bona prestazione di alta temperatura.In a preparazione di superalloys è materiali funziunali, u nichrome hè spessu usatu com'è additivu per ottimisà e proprietà di u materiale.

Pruprietà di a polvera di lega di nichel-cromu

1. Proprietà fisiche:U polveru di lega di nichel-cromu hà un lustre metallicu argentu-biancu, e particelle di polvere sò irregulari, è a dimensione di particella hè generalmente trà 10 è 100μm.A so densità hè di 7,8 g/cm³, cù una alta durezza, una bona forza di tensione è allungamentu.

2. Pruprietà chimica:A polvera di lega di cromu di nichel hà una bona stabilità chimica à l'acqua è l'aria à a temperatura di l'ambienti, è hà una bona resistenza à a corrosione.À alte temperature, a so resistenza à l'ossidazione è a resistenza à a corrosione sò ancu megliu.

3. Proprietà termale:U puntu di fusione di a polvera di lega di nichel-cromu hè altu, 1450 ~ 1490 ℃, è u coefficient di espansione termica hè chjucu.À alta temperatura, a so conductibilità termale è a stabilità termale sò boni.

4. Proprietà meccanica:U polveru di lega di nichel-cromu hà eccellenti proprietà meccaniche, a so forza di trazione è a forza di rendiment hè alta, è a durezza hè ancu grande.

5. Proprietà magnetichi:U polveru di lega di cromu di nichel hà una alta permeabilità è resistività, hè un bonu materiale magneticu suave.

L'usu di polveri di lega di nichel-cromu

1. Superliga:A polvera di lega di nichel-cromu hè una di e materie prime principali per a preparazione di superalloy.Puderà migliurà a forza di l'alta temperatura, a resistenza à a corrosione è a resistenza à l'ossidazione di a lega.Per esempiu, in materiali chì necessitanu alta temperatura è resistenza à a corrosione, cum'è campi di golf, gliders è nave spaziali, pò esse aghjuntu u polveru d'alea di nichel-cromu per ottimisà u so rendiment.

2. Materiale magneticu suave:U polveru di lega di cromu di nichel hè un bonu materiale magneticu suave, spessu usatu in a preparazione di cumpunenti magnetichi è cumpunenti elettroni.Pò migliurà a permeabilità è a resistività di u materiale, riducendu cusì l'interferenza elettromagnetica è migliurà a qualità di u signale elettricu.

3. Materiali funziunali:A polvera di lega di cromu di nichel pò ancu esse usata cum'è materiali funziunali, cum'è materiali di resistenza, materiali di riscaldamentu elettricu è materiali di trattamentu termale.In i materiali di resistenza, a polvera di lega di nichcr pò migliurà a precisione è a stabilità di a resistenza.In i materiali di riscaldamentu elettricu, pò migliurà l'efficienza è a vita di l'elementi riscaldanti;In i materiali trattati termichi, pò migliurà a resistenza à a temperatura alta è e proprietà meccaniche di u materiale.

4. Altri usi:In più di l'usi sopra, a polvera di nichel-cromu pò ancu esse usata cum'è materiali resistenti à l'usura, rivestimenti è materiali strutturali.In materiali resistenti à l'usura, pò migliurà a resistenza à l'usura è a resistenza à a corrosione di u materiale;In i rivestimenti, pò rinfurzà l'aderenza è a resistenza à a corrosione di u revestimentu;In i materiali strutturali, pò migliurà a forza è a durabilità di u materiale.

In corta, cum'è un materiale metallicu impurtante, u polveru di lega di nichel-cromu hà eccellenti proprietà fisiche, chimiche, termiche, meccaniche è magnetiche.Pò esse usatu cum'è additivu in a preparazione di superalloys, materiali magnetici morbidi è altri materiali funziunali, è hè largamente utilizatu in i machini, l'elettronica, l'aerospaziale è l'automobile.


Tempu di post: 21-Sep-2023